SeaDemon Says

Makcik? : Babi

Posted on: May 27, 2011

For about two days now the Malaysian media, electronic media and social network is filled with reports on a particular website denouncing and ridiculing Islam. The blog has reportedly been blocked by the Malaysian Communications and Multimedia Commission, plus I am sure hundreds, if not thousands, have already reported the blog to WordPress for its offensive contents. However, I used a backdoor method to view the blocked URL (https://makcikhajjahsittalwuzara2u.wordpress.com/) and found the following:

Makcik Hajjah Sitt Al-Wuzara 11:19 pm on May 23, 2011

Hari ini Allah swt tengah murka pada seluruh kaum Adam terutamanya umat kesayangannya, yakni umat Islam yang telah jauh sesat. Maka, Allah swt menurunkan bala yang setimpal di Masjidil Haram di kota Mekah Al-Mukaramah, megeluarkan jerung raksasa yang lapar dari perut bumi. Kota Mekah dilanda banjir dan pengunjung-pengunjung beribadat sekeliling baitullah digigit dan dinyonyot sepuas-puasnya oleh binatang peliharaan Allah yang istimewa ini! Allahuakbar!!

Beneath that is a picture of a shark appearing where the Kaabah is with its mouth gaping. Mind you, this person claiming to be a Makcik also has a Twitter account (@sitt_alwuzara).

So, who is this Makcik Sitt al-Wuzara? Sitt al-Wuzara binti Umar (al-Wuzara means “The Viceroy”) is the name of a female Islamic scholar who was an authority in aHadith compiled by Imam Bukhari. This character uses the name probably to depict authority. Looking at the style of writing, contents of the blog, shows that this Makcik is an atheist (the Makcik claims to be an atheist). I will not speculate whether or not this Makcik was a Muslim, or person of a different religion to preserve the harmony of the people of this nation. Suffice to say, this Makcik grew up in a Malay-majority community, and this Makcik’s points to attack the Prophet Muhammad and Islam are similar to the style of attacks by anti-Islam groups overseas, so much so that a fellow atheist (and also a Vegan) has welcomed the Makcik. The latter, I believe, is in a university in Sabah. In the blog, the writer wrote:

Welcome Makcik Hajjah Sitt Al-Wuzara

I wish to offi­cially extend my warmest Mak­cik Sitt Al-Wuzara, who has over the last few months man­aged to build up a size­able repu­ta­tion as one of the most prom­in­ent voices in the Malay­sian apostate community.

Real­iz­ing that there is a niche to be filled in the blo­go­sphere regard­ing Malay lan­guage art­icles dis­par­aging Islam and Muhammad in ADHD proof form, Mak­cik Sitt Al-Wuzara has star­ted the fol­low­ing site.

Check it out if you can’t under­stand what I usu­ally write, because there is now someone out there who is try­ing to speak your highly trun­cated SMS-inspired language.

For the benefit of those who cannot get through to the Makcik’s blog, I shall copy and paste some of the offensive postings here:

Makcik Hajjah Sitt Al-Wuzara 7:21 am on May 21, 2011

Mari baca Ayat Kursi untuk mendapat ganjaran syurga lucah Firdaus! Mari buat amalan dan baca Ayat Kursi!! Sesungguhnya Allah akan memberkati amalan kita dan mengganjarkan kepada kita alam lucah jannatul Firdaus bersama-sama dengan (atau menjadi antara) 72 bidadari yang montok dan ketat lubangnya setiap kali diberi jimakan. Masyallah!!

Makcik Hajjah Sitt Al-Wuzara 10:04 am on May 19, 2011

Celaka makhluk babi penghuni SKMM!! Ada kentut nak sekat blog makcik ye??? Mentang-mentanglah makcik femes. Apa korang ni jeles ke?? Bukankah Najib kata isi di Internet tidak akan ditapis?? Apa main censor-censor ni?? Kepala hotak kau lah Najib binatang liar otak lucah UMNO!! Nak harap guna internet tengok filem lucah jer! Belajar tentang kebenaran agama Islam tak mahu. Tak boleh harap langsung!! Oi Najib, semoga Allah babi swt laknat kau ke dalam parit neraka jahanam sama dengan setan babi Muhammad sekali!!!
Sittal

Makcik Hajjah Sitt Al-Wuzara 12:03 pm on May 15, 2011 Permalink | Reply

Hadis Sahih Al Bukhari 4.73
اعلموا أن الجنة تحت ظلال بسيف
“Sesungguhnya syurga terletak di bawah teduhan pedang.”

Dasar Islam agama pengganas yang berasal dari kaki penyangak, kaki penyamun, kaki perompak, kaki perampas bini orang, kaki perogol, kaki maksiat yang membuat dosa menimbun-nimbun, yakni anjing sial padang pasir arab yang keji bernama Muhammad bin Abdullah bin Abdul Mutalib keturunan iblis dan jin!!

Makcik Hajjah Sitt Al-Wuzara 11:59 am on May 15, 2011 Permalink | Reply

Rukun iman ada enam perkata. Pertama percaya kepada babi yang disujud dengan menaikkan bontot yang bernama Allah. Kedua percaya kepada malaikat-malaikat pengecut yang takut anjing dan anak patung binatang. Ketiga percaya kepada kitab-kitab lucah macam Al-Quran dan buku awek bidadari bogel. Keempat percaya kepada rasul-rasul penyagak yang gatal zakarnya macam Muhammad si anjing itu. Kelima percaya kepada hari ngeri kiamat yang halal boleh telanjang puas-puas. Keenam percaya kepada qada dan qadar mahupun ada lubang jubur dan dubur yang ditentukan oleh babi Allah itu. Amin.

Makcik Hajjah Sitt Al-Wuzara 1:26 pm on May 6, 2011 Permalink | Reply
Surah Al-Khinzir

Surah-surah Al-Quran yang seterusnya.

Surah 115: Surah al-Khinzir

Sittal

1: Bismillah

2: Penghijrahan yang tergesa-gesa telah membawa umat Islam pada kawasan subur di tengah-tengah padang pasir di mana mereka telah pun selamat dari musuh-musuh Allah di kota Mekah.

3: Mereka berehat dan mengucapkan syukur alhamdulillah kepada tuhan berhala bulan yang bernama Allah kerana telah memberi mereka ganjaran harta.

4: Mereka berhimpun pada meja yang panjang, menikmati hidangan yang istimewa dihidangkan oleh mereka yang terbuka sepasang dadanya tetapi mukanya tersembunyi di belakang langsir kepala.

5: Sambil menjamu selera, sambil mengurut-urutkan sepasang dada penghidangnya, nabi Muhammad tiba-tiba menerima wahyu dari dewa berhala Allah, lalu, dengan sekeras-kerasnya mengharamkan daging babi.

6: Umat Islam yang berhijrah dengan Nabi Muhammad taat kepada perintahnya, lalu menjamah daging keldai dan burung helang dengan membasuh darah binatang ini dengan arak yang keras.

7: Salah satu umat Islam yang taat bernama Ahmad tercekik pada daging yang tidak begitu enak, lalu berkata, “Tidak pernah dalam hidup ku idamkan zakar seekor keldai pun dan tidak pernah pun ku idamkan burung helang yang sial ini.”

8: Seorang lagi umat Islam yang taat merungut untuk menjinakkan kelaparannya lalu berkata, “Samalah dengan nasibku, tetapi apakan daya, nabi yang suci telah memerintahkannya.”

9: Ahmad berjawab: “Tahukah kamu bahawa daging babi yang basi pun lagi enak dari benda sial ini.”

10: Seorang lagi umat Islam yang taat, lanjut umurnya, dan buruk giginya tersenyum apabila mendengar rungutan mereka dan menasihatikan mereka: “Bersabarlah kalian bahawa tidak lama lagi kalian akan biasakan lidah dengan nikmat rasanya.”

11: Nabi Muhammad tidak pun peduli pada rungutan mereka. Baginda terus melahap daging keldai, menikmati bahagian yang berisi dan enak, dengan gelojohnya sambil mejilat jari dan menjilat pinggannya. Mata baginda mencari-cari pada pasangan dada penghidang yang seterusnya yang boleh memuaskan nafsunya sambil meneguk arak anggur dengan tercungap-cungap.

12: Setelah puas menjamu selera pada waktu tengah hari yang panas terik itu, nabi Muhammad telah pun kenyang dan mabuk dan senang hati. Nafsunya panas seperti cuaca terik di padang pasir itu. Lalu baginda, menerima satu lagi wahyu dari dewa berhala Allah itu dan bersabda bahawa semua perkahwinan-perkahwinan dengan wanita yang dijimakkan sebelum ini boleh halal dibatalkan. Setelah menerima wahyu Allah, nabi Muhammad terus menjamu selera nafsunya dengan beberapa jenis penghidangnya yang telah menyerahkan pasangan dada mereka kepada baginda di meja makan tersebut.

13: Pada waktu yang sama, apabila nabi Muhammad sedang menjamu selera nafsunya dengan penghidang-penghidang yang molek pasangan dadanya itu, penghijrah umat Islam pula meraikan penghijrahan mereka yang dibalas dengan harta-harta oleh Allah s.w.t. dan mengucapkan syukur dan berwirid akan rahmat yang telah mereka terima.

14: Setelah puasnya nabi Muhammad menghabiskan perawanan penghidang-penghidangnya, baginda dengan badannya yang basah dengan peluh dan minyak keluar dari khemahnya untuk makan angin. Baginda terduduk pada bawah redupan pohon zaitun, mengusap-usapkan alat sulitnya sambil mengidam-idamkan anak-anak perempuan kecil yang lebih ketat. Ketika itu, terlintas pula seekor pengikutnya yang bernama Ahmad dan memeberi salam: “Salam alaikum ya Rasulullah. Tahukah baginda sebab mengapa sebenarnya Allah mengharamkan babi?”

15: Nabi Muhammad terkejut dengan lintasan Ahmad, lalu baginda dengan cepatnya menutup benda auratnya menggunakan jubahnya yang usang digigit oleh ulat lipas kain. “Sebabnya…” mula baginda, “ialah kerana saudara lelaki Allah sebenarnya ialah seekor dewa yang merupai khinzir, yakni seekor babi yang besar, maka Allah tidak mahukan kita membunuh saudaranya yang suci dan mulia.”

16: “Adakah Allah itu seekor babi??!!” tanya Ahmad seolah-olah direntap jiwanya.

17: “Demi Allah dengan semestinya yang maha agung itu sesungguhnya bulat seperti bulan memang benarlah seekor babi,” jawab nabi Muhammad sambil menghisap hashih yang baru dikeluarkan dari khemahnya, dihidangkan oleh sepasang dada yang tersembunyi mukanya di belakang kain langsir kepala.

18: Ahmad cuba mengeluarkan sepatah kata: “Biar betul wahai Rasul Allah. Kenapa mesti kita sembah dewa babi Allah itu?” Ahmad telah mula berfikir bahawa penghijrahan ini mungkin adalah suatu penipuan nabi palsu yang dirasuk oleh jin dan syaitan padang pasir.

19: Lalu nabi Muhammad menjawab: “Ini adalah kerana makhluk babi adalah lebih mulia dari makhluk manusia,” sambil memgidam-idamkan sekarang ini anak-anak kecik lelaki pula. “Maka lihatlah pada diri ku yang telah dirahmati oleh Allah bahawa perbuatan ku yang penuh kenafsuan, perompakan, dan pembunuhan dihalalkan oleh tuhan suci babi Allah kita. Allah maha besar. Allahuakbar!” teriak baginda.

20: “Allah telah berkata-kata di dalam mimpu ku,” sabda baginda lagi. Pada ketika ini, kelihatan nabi Muhammad telah pun kabur dari hashih yang dihisapnya.

21: Ahmad melihat nabi Muhammad dengan padangan yang sungguh keji, lalu memekik kepada baginda, “Gilakah engkau?! Perkara ini tidak masuk akal langsung. Aku mahu pulang ke Mekah dan kembali dengan orang-orang kafir ku!!”

22: Nabi Muhammad telah pun membebel tidak tentu arah, dan kata-katanya tidak pun lengkap. Baginda cuba duduk tegak dan sumpahkan kepada Ahmad sambil ketawa terbahak-bahak: “Apa ku peduli, nanti aku suruh umat ku rejam engkau sampai mampus!”

23: Ahmad menggelengkan kepalanya sambil memerhatikan nabi Muhammad yang sudah terencat akalnya, di tangan baginda diusapkannya lagi benda sulitnya. Ahmad tidak boleh tahan lagi dengan perangai nabi Muhammad, lalu terus pulang kembali ke pangkal jalan munafik dengan puak kafir yang lain di Mekah.

24: Saddaqallah al-azim.

Terjemahan oleh: Sitt Al-Wuzara

The above are among the postings by the Makcik on the Makcik’s blog. You should also have noticed how I never referred to the Makcik as a “she” as the Makcik could also be a “he”, or both. However, I would implore Muslims to ignore this being. Giving it too much attention fuels its desire to say more. There is no need whatsoever to defend Allah and His Prophet. Allah does not need His creations to defend Him as He is the Almighty; and Muhammad SAW is always in His protection.

Let us just regard this Makcik as another babi and move on.

3 Responses to "Makcik? : Babi"

sial ko kristian……………………………..laknat yahudi babi setan dajal

I doubt the makcik is a Christian or even Jew.

this is not a freedom of speech. this is an opposing n insulting to Islam comunity. this “makcik” shouldn’t done this crap in a first place. so sad…. =_=’

Comments are closed.

Taqweem al-SeaDemon

May 2011
M T W T F S S
« Apr   Jun »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Blog Stats

  • 1,204,219 hits

Twitter

Archives

%d bloggers like this: