SeaDemon Says

Macam Bayi

Posted on: November 24, 2008

Ini Bhai...bukan Bayi - The Star Multimedia

Yang kat atas tu bukannya Bayi! Itu Bhai!

Semalam aku dengan Wifey pergi ke Giant sebab nak beli barang sikit. Seperti biasa, benda yang nak dibeli tak dibeli, yang tak nak dibeli yang dibeli.

Masa tengah beratur, ada la bayi ni yang didukung mak dia tengah tengok aku. Aku pun buat la muka kelakar kat dia. Senyum pun tak. Bertuah punya budak. Memang tak bersivik. Tak ada etiquette dengan orang tua-tua. Aku buat lagi muka kelakar. Dia buat bodoh aje. Dia tengok kepala aku, lepas tu tengok muka aku. Aku gerenti dia mesti fikir macam mana aku yang rambut lebih kurang dia, boleh nampak tua. Lepas tu dia tengok kaki aku, lepas tu tengok balik muka aku. Mesti dia fikir macam mana aku, yang sebaya dengan dia, dah boleh berdiri. Aku cuba kali terakhir nak buat dia senyum. Terus dia pandang ke tempat lain.

Cipan punya budak, ni mesti mak bapak tak ajar sivik kat dia.

Saja aku complain…nak sedapkan hati sebab gagal nak buat budak senyum.

1 Response to "Macam Bayi"

ahhh, encik seademon, tak senyum takpeee… kalau dia nangis tgk you? Lagi haruuuu. Hahahahaha!

Comments are closed.

Taqweem al-SeaDemon

November 2008
M T W T F S S
« Oct   Dec »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Blog Stats

  • 1,203,698 hits

Twitter

  • Raya however I wear jubah not because I support the Arabisation of Malay culture but because it makes going to the toilet a whole lot easier 10 minutes ago
  • 7) How HM is dressed is none of my concern unless HM asks for an opinion 18 minutes ago
  • 6) HM was only in pyjamas. But the Istana is HM's dwelling. I was the visitor. I dress up as protocol would require me to 19 minutes ago
  • 5) I was invited to an Istana not too long ago. No invitation card. It was by WhatsApp. I attended dressed-up according to protocol 20 minutes ago
  • RT @RusEmbJakarta: In #Moscow, the main events of Eid al-Fitr celebration will be held in the Cathedral #Mosque tass.com/society/953191 htt… 29 minutes ago

Archives

%d bloggers like this: