Konsentrasi Jejaka Kepala Batas

Huaaarrggh
“HuuuuaaaaaaAAAAAAAAaarrRRrrgggGGghhHHHHhh~*”

Awat nih?
“Lerr…awat nih? Payah betui nak celik mata…”

Tongkat
“Tak pa…aku tongkat lagu ni depa ingat aku dok konsentret…”

Jatuh
“~*zzzZZZzzzzzZZZzzz….*snort*…eh, terjatuh plak muka aku…”

Islam Hadhari stance
Ah, tak pa…aku buat lagu ni nampak macam aku dok ngaji Qur’an…nampak la aku promote Islam Hadhari sambil bersidang baca Qur’an…”

Pssst...
“Pssst….wei…Pak Lah dengan najib dah tidur…apa lagi, jom la tidur…diorang tak nampak!”

Jangan kacau
“Okay…aku tidur. Jangan kacau aku!”

Tidor
Tidor
“Presiden dengan Timbalan dah tidur, kita apa lagi…ikut teladan pemimpin la!”

Best tidur
“Best la meeting macam ni…boleh tidur….so jom kita para tetamu, tidur juga!”