SeaDemon Says

Kita Bertemu Kembali, Wahai Kawan-Kawan

Posted on: September 10, 2008

95.

Kilogram, okay?

Itu berat aku semalam yang aku timbang semasa berpuasa dan belum melepas bom (bak kata arwah HM Busra dalam cerita Nujum Pak Belalang). Walau bagaimanapun, aku masih jauh dari berat aku sekitar awal tahun 2003 – 103 kilogram. Tetapi, bak slogan British Rail (kini dikenali sebagai National Rail) suatu masa dahulu, “We’re getting there.”

Asal berjumpa aje mesti makan. Baru berbuka, lepas tu boleh pergi lepak melantak lagi. Dah lah di JB kerja kitorang melantak aje. Sejak balik KL ni tak putus-putus melantak sambil bertemu sahabat handai yang memang makan pandai.

Food!!!
Juadah berbuka untuk 7th September 2008

Big Eaters
Geng Kuat Makan

Mendengar BS Syahmi
Anak-anak aku mendengar cerita merepek Forlorn Soldier

Berbuka dengan anak-anak
Berbuka puasa dengan anak-anak

Nasi Lemak Special
Akibat berjumpa dengan kawan-kawan, aku terpaksa makan nasi lemak

Kawan-kawan berjumpa
Apa merepek la diorang ni?

Mee Raja
Mee Raja…tengok itu udang!!!

Geng kuat makan
Geng Kuat Makan


Sampah sarap peninggalan geng kuat makan

Yang aku tau gaji Indah Water bulan ni memang halal la…

5 Responses to "Kita Bertemu Kembali, Wahai Kawan-Kawan"

makan makan dan makan.

You didn’t tell them you weighed yourself at IKEA…

Zaza…susah la…I have to jaga your sister’s hati

Cis!!! Suka cari scapegoat!!!

bulan puasa ni i put on weight. errrkkk…ni belum jumpa pasar ramadhan lagi ni.

Comments are closed.

Taqweem al-SeaDemon

September 2008
M T W T F S S
« Aug   Oct »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Blog Stats

  • 1,204,644 hits

Twitter

Archives

%d bloggers like this: